Onsdag!

hejsan!

Nu äre onsdag, det känns gode skönt! Veckorna går himla snabbt:) Dagen har gått gode bra, började halv tio, bkf. där håller vi på med ett grupp arbete och skulle besöka piteå museeum! Så vi promenerade dit, och frågade dom lite frågor och kikade lite sen så åt vi på subland. Efter det gick vi tillbaka, det var riktigt kul faktiskt:P

Sen hade vi kommunikation, svenska och kommunikation. och sista lektionen hade vi i kanske en kvart, så vi slutade strax efter två:)

Igår så red jag, anneli och lisa ridlektion för mamma, det gick bra nic har börjat bli riktigt duktig! Sedan så liftade jag med anneli till ida, vi gick på promenad, såg idol. och sedan så for vi till josse, som slingade hennes hår. Och sen blev det att sova, var så förbaskat trött så jag somna i soffan sittande..!

Nu ska jag sussa:! God natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0