¨måndag!

hejsan! nu har första dan på vekan gått:)

I lördags så hade vi klass fest det var grymt kul:) Igår så kom Lasse, vi mös bara och såg lite film:)
Det är väll det som har hänt i helgen:P Eller jag var även en snabbis med ida på stan i lördags, det blev ett par svarta jeans leggings, en grå lång tröja, och en mascara:D vi hämtade även ut ett paket från h&m, där hade jag en krå stor mysig kofta, ett par vanliga svarta skor, och en lång svart tröja! Så jag blev nöjd med min shopping!!!

Dagen har gått rätt så bra, sista lektionen så lekte vi bara lekar så! Efter skolan så skrev jag lite på kommunikations arbetet, skrev även ner engelska glosorna, sen for jag och red Nic på plan! Och sen har jag bara hunnit med duschen och sedan hit:) Och nu är det lägg dags!

God natt! Älskar dig Lasse<3


en bild på mig och emma i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0