måndag!!

hej!  idag har det inte hänt något speciellt, har varit en gode slapp dag, som faktiskt gått rätt så fort måndagarna brukar vara sega och man längtar till helg men inte i dag:)

Efter skolan, så skulle jag skicka i väg tonårsguiden men då märkte jag att jag hade kvar ltie grann. så då blev det att skriva, sen så åt jag middag. och sen så gick jag ut och tömkörde Nic, och sen så har jag sett idol ovh varit på datorn:)

Igår kväll var jag med Lasse! vi såg nån basket film, vet inte vad den hette!! bra var den då:P

På fredag så blir det klassfest i älvsbyn:) kulkul!

Ha de gött:D hejs!


haha, jag och frida i våras!

Kommentarer
Postat av: Frida

FJORTISAR!

2009-10-03 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0