Måndag!

hejsan!

Dagen har faktiskt gått rätt så snbbt, för att var måndag:)
Det har inte hänt något speciellt på skolan, det har bara rullat på.! Efter skolan så for jag ut och red med Anneli det blev en tur fram och till bak till skolan, det gick då bara bra:)

Sen så har jag ätit, taco lasagne gott:) sen har jag skrivit på arbetet Hur kommunicerar jag, har skrivit ungefär fem sidor, och nu har jag inte så jätte mycket kvar, skönt skönt! Ska vara klar med det på fredag, men jag måste skriva på tonårsguide, och No läxa så det skulle vara skönt att få klart kummunicationen!

Nu ska jag springa i duschen, och sen ska jag skriva lite mer om jag its:P Och om inte klockan är allt för mycket ska jag se andra avenyn!!!

God natt!

 
snyggast eller så inte!

sakna!


Kommentarer
Postat av: Frida

vill tillbaka:) tycker vi satsar på de eller Göteborg till sommaren, är på på?:D

2009-09-15 @ 10:26:19
URL: http://ffridapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0