fredag kväll!

hejsan! Nu har det gått flera dagae sedan jag skrev... Har inte hänt så mycket speciellt i veckan...!

Annat än skola, ridit, varit med Lasse, även med frida vi såg på film och käka ben & jerrys, sovit hos ida och joel, och nu så är det fredag! Dagen har varit gode seg, är jätte förkyld, ont i halsen, och allmänt trött. Så jag bestämde mig för att bara vara hemma och vila ikväll, lasse åker även till tävling ikväll, så kunde inte vara med han heller, men det kanske är bra så jag inte smittar ned han:P så jag hoppas på att jag är piggare imorn,eftersom vi då ska ha klassfest:D Det kommer bli grymmt kul!!!

Så imorn far jag till ida på eftermiddan nån gång, sover även där efter klassfesten!

Nu ska jag kika lite tv:) ha en bra kväll!!!

Ha det bra! pusshej:D


Manet på gotland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0