Söndag...

Hej! Idag har det inte hänt så mycket, kring elva så for jag och lisa upp på plan och red! Jag red Nic idag också! Det gick jätte bra, ännu bättre än igår.!!!

Sen har jag inte gjort mycket, grillat. Och suttit framför datorn...!
Funderade på att följa sandra en snabbis till stan, hon skulle nämligen på barnens hus och köpa en ny bilbarnstol till Nora! Men jag orkade inte följa..

Ja just de´t, igår när jag var hos Lisa så frågade hon om jag hade fått något sommarjobb, så jag svarade: jo, första period. Men jag vill gärna ha mer. Så hon sa att jag skulle få vara barn vakt och lite sånt, jag vet inte riktigt vad mer, men. Det känns super att kunna få ihop lite pengar:D


Gammal bild på Mig och Nic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0