Onsdag!

Hej! Onsdagar är ju verkligen bästa dagen under vecko dagarna, slutar ju tio över ett:) Först no, sen två korta sol pass, sedan elevens val!!! Så mkt slappt också:) Jag och frida satt i datasalrn båda sol passen, sen på bilden så gjorde vi entligen klart våra hus:) (jaaaaa!!!).. Sen så gipsa frida min hand för att vi inte hade något för oss!!

Efter skolan så hämtade pappa mig så åkte vi till stan och köpte en prasent åt min kära mamma:D
Efter det har jag inte gjort mycket alls. HAr precis ätit, så jag får se om jag far ut och rider wille sen. Det skulle verkligen vara behövligt men det kändes inte så jätte kul när det regnar, men om det slutar så:D

Imorn, så far jag + sju andra iväg till luleå på blomser landet, och jobbar, för klassresan vi ska vara där från fyra till tio.! Så man kommer vara lite trött när man kommer hem, antar att jag kommer somna redan på väg hem!!!

Här kommer lite bilder från gipsningen!

Min hand !!!!

Gipset avtaget! 
        

PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah, vad hade du gjort?

2009-05-07 @ 08:25:09
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: Emma

Men oj! Så hemskt! Fattar verkligen inte hur ni kunde lyckas med det där? Aja, krya på dig! Hehe(A)

2009-05-07 @ 09:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0