Lördag!

Hej! Dage n har börjat gode så bra! igår kväll så åkte jag med sandr aoch Nora till dom, för att sova där. Och var barnvakt på morgonen medans sandra jobbade:) Nora vaknade första gången där vid kvart i åtta. Så då gick jag upp och gjorde lite välling. Jag trodde inte hon skulle somna om efter det, för hon låg och lekte lite i sängen. Och det brukar inte hon vara så nöjd med. Men efter bara nån minut så sov hon så sött:) ( Jag med)!!!
Sen så vaknade jag igen vid nio, av att sandra ringde och fråga hur det gick och att hon var på väg hem:) Så vi åt lite frukost och sen vaknade Nora efter ett litet tag:)

Sen begav vi oss till Svensbyn, mamma fyller ju år idag:) Så idag blire tårta och fika:D
Nu ska jag gå och baka lite sylt kakor!!!

Ha en bra dag, PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans blogg i min blogg så kan du anmäla dig nu :D

Kram

2009-05-09 @ 12:34:46
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0