Fredag!!!

Hej! nu har det varit lite dålig uppdatering men jag har inte riktigt hunnit skriva..!
Idag så har dan varit gode bra almänt lugn, sen när vi hade bild då körde jag och frida till Böle under bron för att fota:) Det var riktigt kul:) Sen så var vi lediga från svenskan för att vi skulle hämta mitt pass på polis stationen och de stängde klockan tre. Men det var jätte lång kö så vi fick sitta och vänta i en timme före jag fick det...

Sen så gick vi vidare till Expert för att lämna in min kamera på rep. För att det inte hjälpte med min nya laddare... Där sa det att det skulle kosta 800 kr för att skicka den på lagning, och för att se vad det är för fel. Så om man inte vill laga den för att lagningen blir för dyr, då kostar det ändå 800kr. Men då om man lagar den och det kostar 3000kr, det får man räkna bort de där 800.. men det kändes tråkigt, det kommer säkert kosta massa att laga den. Och det känns ju som att man måste, än att bara skrota den, och köpa en ny..! Så jag hoppas det är nått litet fel, som itne kostar så mycket..:)

Sen så gick vi vidare och kikade lite för mig blev det enbart en t-shirt från gina, och ett par leggings till examen..!
Ikväll så blev det en lugn hemma kväll med lite chips:) är så himla trött så det var lämpligt.
Imorgon så ska jag och mamma iväg på hund utställning.! Sen på efter middan kommer Lasse hit och håller mig i ridlektion..!

Här kommer lite mer bilder från i onsdags!

  

   

Kommentarer
Postat av: k

jotack det är bra förutom att jag har ont i magen, hur är det själv? :)

fina bilder ! :)

2009-05-15 @ 23:02:07
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fina bilderna blev:D

2009-05-16 @ 08:41:05
URL: http://alexxandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: sara

coola bilder hörru ;D

2009-05-16 @ 15:16:45
URL: http://miracle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0