3 dagar, och allt toppen!

Hej! Nu är det bara tre dagar kvar! kan som inte riktigt fatta det:)

Idag så hade vi no nationella labben, det gick väll sådär..! Men det går ju inte in i betyget nå, för att det enbart är ettt test år..! Och det är ju gode skönt:D

Sedan så gjorde jag och frida även bort So redovisningen, mkt skönt!! och det tog ca 20 minuter så vi var duktiga på att hålla tden, vi är gode bra på att göra allt för mycket haha!
Lämnade även in en liten engelska berättelse,, så nu är ALLT klart, det känns helt underbart!

Efter skolan så åkte vi med Nic och Lovis och tränade hos Lisa, det gck super! Jag galloperade även första gången på han, och det gick super:D Det är ju min frsta unghäst så det är ju lite speciellt:) Så det känns väldigt kul att vi redan är där!!!

Har även kollat min packning lite mera nu, ska packa lite imorn också!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0