23 dagar!!!

hej!!! Sitter i data salen och skriver, har emma brevid mig. Båda vi är gode sega sen går dagen. Det blev inte så där överdrivet mycket sömn i natt ändå kom jag hem efter tio nån gång. Men jag var så uppe i varv såjag kunde inte nära till sova, så jag måla naglarna, satt på datorn, fixa lite i min garderob..!  Och jag är en person som ska helst sova nio timmar varje natt..! men men.

Det gick då annars bra i luleå. Jag, emma, och alle stog hela kvällen och packa blommor, och krukor åh sånt i påsar. Sist jag var där då var det ju vinter så då var man tvungen att slå in alla blommor. Så det blev något stressit. Det blev stressit i går också min inte nära till som det var förra gången.:)

Sen kommer det nån bild när jag kommer hem:) Nu ska jag skriva på So, de sista minuterna! PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: michaela

sv; jo! :)

älskar din header!

2009-05-08 @ 16:05:13
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0