11 dagar!

hej! Nu är jag hemma efter en slapp dag på skolan! har enbart haft en normal lektion idag och det var No, sen har jag och frida skrivit ut bilderna till utställningen och klistrade upp de på stora svarta blad.! och sen var två sol pass slut. sen hade vi lunch, ch sedan så for jag till tandläkaren. Efter det så var det spex på skolan:)
Det var faktiskt riktigt bra:D Så jag fick många goda skratt!!!
Och sen begav jag mig hem! Så det har varit en grymt slapp dag.:)

Det blir skönt med lång helg nu, men jag har ändå mycket planerat... Ska ju tävla Wille på första B tävlingen, så det är mycket träning nu innan, så imorn och på fredag ska jag rida dubbla pass för Niklas C. Sen i helgen ska jag och mamma åka till nics uppfödare i böle och träna lite där, kanske söndag också. + MKt MKT annat..!

Nu snart ska jag börja skriva på Buddhismen så man får det klart nån gång.!

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0