Matt Weddle- Hey Ya

hejsan!

Igår blev det inte att skriva nått, var på utställning från tidig morgon till fyra nån gång, sen på kvällen så for jag till Böle och var med Lasse, frida och Anton.:) Vi såg thrillern 1408, igen. Vi såg den i vinter óckså:) Men en skräckis är väll aldrig lika bra andra gången som första! Så jag kom hem där vid ett tiden och gick raka vägen till hebret i säng! men fy vad det var kallt, frös typ hela natten..!

Idag har jag inte gjort nå speciellt, mamma var då glad att jag har slutat jobba, så slapp hon vara själv:)
Till middag så åt vi palt, det var mycket gott..:)

Har även bestämmt mig för att köpa mig en dator! Men det blir lite senare det bror på hur mycket pengar jag har:)

Nu sja jag gå och se lite tv!! PuSS!!!


Kommentarer
Postat av: denise

sv : förlåt för segt svar, men de är sommar så vad gör man?:)



jodå, balen var finfin! :)

okej vad kul :))

2009-07-12 @ 17:57:30
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0