tisdag-gotland

hejsan!

Går dagen tilbringades på stan inne i visby! Det var en riktigt bra dag, med mycket shopping:) 
Och det var första gången jag såg frida shoppa så pass snabbt, utan att se alla nackdelar:P

För mig blev det tre t-shirts i olika modeller, ett par jeans, leggings, trosor, en tröja, armband och en berlock, bikini, klännig, present åt nora, och en liten grejj åt lasse! nu är jag bara orolig hur jag ska få igen min resväska:P Den var nästan helt full när jag for hit, och nu har jag köpt kläder, och en dator! Så jag tror det blir gode mycket hand bagage:)

Idag, så har vi inte alls gjort mycket.. mamma har blivit sjuk, kanske mat förgiftning. Så hon ligger däckad. och det är inte så jätte varmt så man kan inte ligga och ´steka eller bada:( Så vi får väll se vad vi hittar på!


frida & jag tar ett kvälls dopp!

Kommentarer
Postat av: Frida

du vet att jag hatar första bilden, fy fan:O haha

2009-08-17 @ 19:37:07
URL: http://ffridapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0