söndag kväll..

hejsan!

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.. men det kanske blir mer nu, eftersom att Lasse har fixat internet till min dator nu:) Lyckades inte att koppla till routern, men lasse fick också tjorva ett bra tag men till slut så! tack tack<3

I torsdags började skolan.! det gick då bara bra, och klassen verkar riktigt bra:) så jag hoppas att det stämmer! Även mentorerna verkar mkt bra, så det känns riktigt bra:D Fredagen var inte så jobbig, började nio och slutade tolv! Lekte mest lite lekar, hade frukt stund, åt, och spelade bränn boll!!!

På kvällen så körde jag till frida, vi såg Step up 2 så vi har tänkt se hur länge som helst, tyckte den var gode bra, men jag tror jag tycker ettan var bättre, åt även chips och choklad:D

Lördag morgon så red jag ridlektion på Nic för Lisa Nes, det gick riktigt bra! Lördag kväll så for jag till Lasse vi såg bara på film och så, filmen var tyvärr rätt så usel... Söndag morgon for jag och red för Lisa igen, och nu ikväll så kom Lasse till mig! Så så har min helg sett ut!

Imorn är det då skola börjar halv nio med att äta frukost! Slappt:P Tror att vi slutar rätt så tidigt då också! Men nu ska jag se the hills:) eller nått..!

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0