Torsdag!

hejsan! Nu har min längsta dag gått:) den har även gått bra:) Det blir bara väldigt segt med sista lektionen musik som är tre timmar. Först gick vi igenom hur man spelar in låtar och sånt, sen spela jag lite bas, emmy spela piano, och sjöng, och jakob spela trummer. Sen satt vi och gjorde it nå. Och sen så sjöng jag och emmy och lärarn spelade!¨

Efter skolan, så har jag gjort choklad bollar! Goda blev dom, men det är väll ganska svårt att göra dåliga choklad bollar:) Är själv hemma, så jag börja göra lite mat nu också, sen ska jag gå ut och göra höpåsar.. Det går på typ 15 minuter men ändå är det så jobbigt att ta sig ut...

Ska ringa till Lasse sen också och kolla om han är frisk än, vill det!

Hare bra! Hejdå:)


Båt!


Sötaste Nora!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag lyckas med dåliga choklad bollar:o haha:D

2009-09-18 @ 05:47:48
URL: http://alexandrastrandbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0