sovdags!

hejsan! Igår så red jag ridlektion tillsammans med lisa och anneli för mamma, Nic skötte sig mycket mycket bra:) Sen så var det bara att äta, för att ida satt och väntade på mig så vi kunde fara till hon, och se idol och andra avenyn! Men det blev så att vi såg nästan hela idol hära istället.!

Pratade även med lasse som är sjuk.. inte kul, han är förkyld, ont i halsen och har feber.. hoppas det bara inte är svin influensan... Hoppas på att han blir frisk snart!

Hade sovmorgon i morse till halv tio, så man fick sova lite längre, skönt skönt! Men sen när jag öppnade dörren ut på morgonen, så öste regnet, kul... Men då hade jag turen att emma sov hos sin farmmor som också bor på djupviken, och hon skulle köra moppe till skolan så hon kom förbi och hämtade upp mig:)

Efter skolan blev det ridning, med anneli det var trevligt! Sen så har jag skrivit, och gjort Nk frågorna! Mkt skönt att ha dom bort gjorda nu är det bara tonåringen som måste bli klar.!

Nu ska jag snart sova uppstigning 6.00 imorn, inte kul.

GODNATT!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 12:00:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0