söndag!

hej! Nu var det ett tag sen jag skrev igen...
I fredags, så red jag med lisa, och anneli på plan det gick ganska så bra, sen kom frida hit och vi for vidare till jennifer:) Det var kul, hon bor i luleå nu så man träffar hon inte så mycket.. Men stannade bara ett kort tag, och sen for vi vidare till Lasse, där åt vi chips och choklad:) Gott gott! framför idol.

I lördags så var det utställning i sjulnäs, ställde Diza det gick super bra:) Sen på kvällen så for jag till Lasse, vars Niklas även var, vi såg scary movie 4 den var ju nästan läskig:P

Och idag så for jag från Lasse halv tolv till Lisa Nes för att följa hon till Boden på clinic, så där har jag varit idag! Sen kom jag hem, åt och färgat mammas hår. och nu sitter jag här och Lasse ska snart komma:) Sen blir det att sova:)

Skola imorn... Pusshej:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0