lördag!

hejsan!

Just nu så sitter jag och ser lite på tv, helt himla död. Idag så har jag varit barn vakt åt mina grannar. från halv tolv till halv fem kanske! Kajsa och stina heter de och är 3 och 1 år. Så det har varit rätt så jobbigt! Helst när jag knappt har träffat 1 åringen.

Igår så körde jag till frida och vi for vidare till stan och såg på bio med alle och tommy, vi såg flickan som lekte med elden.! Den var mycket mycket bra:) Men gode obehaglig i slutet, vågade inte riktigt titta hela tiden:P
När filmen var klar och vi går ut, så regnar det. Super kul att köra moppe när det regnar helst när det är mörkt ute. Så vi drog på oss ett lager till med kläder. Så vi slapp då frysa! Sen blev det prat, och halvt tv:) Sov även där!

Imorn så blir det inte så lång sovmorgon för då ska jag måla hos grannen. Pengar pengar!!!
Efter det blire plugg och sen att vara med Lasse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0