söndag!

hej!

Igår så vaknade jag av väckarklockan kvart över nio, men då tittade jag på min mobil, där davis hade skrivit att det var för kallt att måla nu på morgonen, så vi får vänta tills efter lunch! Så jag somna snabbt om igen, och sov till elva:) Strax baki tolv så gick jag ner och måla till halv sex kanske! Då åt jag middag, duscha, och lite sånt. En lörde pappa mig till Lasse, där såg vi skräckis, mkt läskig!

Idag så kom Niklas och Jonas också, vi sjöng lips! det var riktigt kul:) Jag fick mig ett gott skratt:P
Sen for jag hem, pysslade på i stallet, och sedan ut med Nic i det mindre trevliga vädret..!

Nu sitter jag här och ska väll bara se på tv i kväll!

Ha det gött!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0