onsdag!

hejsan!

Inatt sov jag hos ida, eftersom det är sovmorgon på onsdagarna! När jag vaknade där stracks efter åtta, så ser jag att det öser massvis med regn + att det blåser riktigt ordentligt... och jag ska gå till skolan. Men men, man är ju inte gjord av socker!

Dagen har gått rätt så snabbt vi slapp sista lektionen och fick en liten läxa tills imorn, så då kunde man åka med tre bussen skönt:)
Efte rskolan så har det inte hänt så mycket, pluggat engelska så kan det gode bra! + Natur kunskap. det kan jag inte så bra än men det är först på tisdag det provet men gillar inte direkt att plugga under helgen så då blir det måndag kväll..!

Imorn blir det att vara med Lasse!!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0