9 dagar!

Hej! förlåt för dålig uppdatering:) Igår och idag så är ju Nicklas Cristofferson här och håller kurs, går dagen gick mkt bra. Men jag oerhört mycket att träna på tills tävlingen! Idag har jag ridit ett pass hitills ska rida en gång till klockan tre:) 

Igår kväll så såg jag mamma, och pappa på tv. Så hör vi att det dånar från hagen. Då gick pappa upp och kolla ut genom fönstret. Och säger gud vad dom springer. Så skyndar mig upp. Och ser då att Wille är helt galen och jagar fina. Så han springer och jagar, hugger hon. Och hon springer typ för livet så, både jag och mamma kyndar oss ut genom sovrumms dörren, i sockar ! och skriker på Wille. Fina var helt slut hon punp andandes som en tok, och var jätte skärrad.. Hon fick massa bit märken och även ett gode rejält sår på frambenet. Som vi har tvättat och bandagerat..! Men idag avr hon halt i traven för det dära såret. Så Lisa kunde ju inte rida hon. Så hon fick ta Lovis, (sandras häst) som hon alldrig har ridit medn det gick bra de med.! 

Jag fattar inte vad som tilta om i Willes skalle så jag hoppas det var första och sista gången..!

Nu ska jag gå och äta lite Lunch! Ha en bra dag:D


Kommentarer
Postat av: frida

Oj, lät inte kul det där!

2009-05-22 @ 13:21:49
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Kalle

är det en hund?

2009-05-22 @ 14:22:28
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Danni

hihi tack, aha vad mysigt,älskar hästar! jag ska idag antingen dra ut eller ha en mysdag hemma! ha en bra dag, kramar

2009-05-23 @ 16:50:38
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0