hem färd imorn...

hej! har inte hunnit skriva nått, eller hunnit och hunnit det har jag väll men på kvällarna när man ska sova så har jag tänkt skriva men då har jag inte alltid haft internet.!

Torsdagen tillbringades i stan, jag och frida åkte buss in! hittade massvis med kläder som jag vill ha, men pengarna räckte inte riktigt till..! men jag fick med mig hem, en tunika, tre par örhängen, ett armand, trosor, och en scarf! Så jag blev ändå ganska nöjd:)

Fredag= igår: Så åkte jag, frida, och emma (dom vi bor hos dotter) ut på fårön. Det var riktigt kul.! Vi åkte och titta på en massa raukar, gud alltså vad fint det är på Gotland! tog en massa bilder:) Sen åkte vi och fikade, och sedan så åkte vi till en jätte fin bad plats! Eftersom det inte var så bra väder (inte så värst varmt, och blåsigt) så hade ingen av oss med nå badkläder, så vi tänkte bara åka dit för att titta. När vi kom dit så var det massvis med vågor, så jag och frida stod med kameran i högsta hugg, medans emma gick lite längre och längre ut! Och tillslut blev det så vi badade allihopa:) Gud vad härligt alltså, att bara kunna snöra sig i vågorna!!!

Idag har vi itne gjort nå speciellt, fotat lite. Även tagit ett sista dopp i polen! Det var inte så varmt:) Då upptäckte även frida att jag hade börjat flagna en massa:( så hela axlarna var alldeles fläckiga... attans:P

Ulla tittade lite på en del bilder jag hade fotat och tyckte dom var fina, så då sa hon senare att hon kunde fråga, en fotograf som bor här på gotland om, att få följa med som praktikant till sydafrika!!! eller bara på fårö:) Han brukar nämligen ha med sig praktikanter då och då:) Det skulle vara så häftigt, och verkligen lärorikt, så man får väll hoppas:)

Nu ska jag sova,, det blev mycket text, menmen:D
>God natt!




frida och jag i väntan på mat!

mer bilder kommer sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0