Stan!

Hej!  Sitter nu här och laddar in lite bilder från min kamera, fam kamera..! börjar bli lite less. Skulle behöva gå igenom väldigt många mappar:( men det får bli nån annan gång:P

igår så for vi till ida och joel, för att gratta han som sagt! Så där blev det fika, måste säga att min syster kan baka:D
Kring halv åtta så skrev jag sms till frida att hon kunde komma! SÅ kring åtta anlände hon:) Vi tog moppen direkt in till stan, på cubus. Det var ju nämligen alla vänners dag! Hittade inte så mkt, eller jag hittade väll saker men pengarna räckte inte rikitgt. Så det blev enbart ett par mönstrade leggings.. Sen åkte vi till baka till Ida, och Joel.

Där såg vi så ska det låta, och sen Bridget Jones dagbok, har inte sett den på väldigt länge. Så det var kul att se den. Den är ju verkligen en film man kan se många gånger!!!

Imorsen så tog vi en liten promenad till Loppisen till nolia! Där hittade jag inge annat än ett svart bälte..!
Sen promenerade vi tillbaka, för att hämta moppen och köra in till stan, men även att hämta plåster har nämligen fått skav sår...:( Men men..

På stan hittade jag en brun handväska, en BH med löstagbara band. Och ett par svarta bikini trosor..!

Nu ska jag gå oc se lite på tv! Senare kommer det kanske nån bild på dagens inköp och nå mer:D

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0