Sommar, nära!

Hej! Gud vad det är skönt när solen är framme, nu är verkligen sommarn inte så jätte långt borta:)
Idag har jag varit ute och ridit, på fina med sandra och Nic! Det gick jätte bra!

Sen så satte jag mig på en solstol ett litet tag, mkt mkt skönt! men då ropade pappa, och fråga om jag ville följa till affären för att köpa lite middag! Så vi for dit.
Middagen blir, gott grillat kött, med klyft potatis, och vitlöksbaugetter! Det blir gott:D

Sandra fick lite jobb idag så Nora är här idag!, och imorn efter skolan ska jag vara barn vakt ett litet tag!

Nu ska jag gå och göra nånting, skulle egentligen behövt läsa igenom lite Biologi. För jag har prov på onsdag (sista provet i no)!!! Så jag vill verkligen få mvg! Sänkte mig nämligen till VG, vid jul. SÅ jag vill höja mig igen!

Ha det bra PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0