Fredag och helg:)

Hej! kom precis hhem från skolan! Inget speciellt har hänt idag, förutom att kören har börjat. Så när sista svenska lektionen var så gick jag, emma och alle dit:D Tyckte det var ganska bra låtar! Frida for även till läkarn efter lunchen. Så jag hoppas det har gått bra:)

Nu ska jag gå ut i stallet, ska väll rida Nic tror jag:D
Efter det så ska vi fara till Ida och Joel! Joel fyller nämligen 25 år idag! Grattis grattis:) Frida kommer också dit lite senare ikväll. Vi ska väll bara ha en mys kväll, sen över nattar vi där!

Imorn blire stan och troligt vis fara och se på alle och emmas dans uppvisning, klockan tre:D

Ha det gött:!

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0