Skönt med fredag!

Hej! Dagen har varit bra:) Vi har fått tillbaka svenska nationella och ett no prov, på svenskan fick jag vg, och biologin fick jag mvg -. Det var grymt skönt att få mvg sista provet. Tony sänkte mig till vg i Biologi till julbetyget, så jag hoppas han höjer mig igen:) 

Fick ju mitt batteri igår, som sagt. Men det verkar ändå inte fungera, men nu tror jag att det är laddarn som inte laddar. För med det gammla kan jag ta ett kort sen dör den. Men med det nya så startar den ens. Så jag tror att laddarn är paj, så det nya nte kan laddas. Så jag hoppas att det är det som är fel, så det inte är kameran. Jag har inte råd att köpa en ny kamera. Och nu när jag är van att ha system kamera så skulle det vara verkligen tråkigt att inte få ha det...! Så jag hoppas att det är laddarn som det är fel på.!

Idag på bilden, så fotade jag frida och sara, ute.! Det gick väll gode bra, tror jag:) tycker det är riktigt kul att fota:D Men bilderna får jag senare för att jag fotade med Alles kamera, och hon har åkt till vårmsele med emma i helgen så jag får väll bilderna till veckan. Så får vi se om det blev nå bra:)
Vi ska även fota lite på onsdag, på elevens val:D

Nic fyller även 3 år idag:) Så nu börjar han bli stor:P Red han även idag, det gick mkt bra även idag.!!!
Nu ska jag parkera framför tven:)
Ha en bra och mysig kväll:D 

PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Catrine

Grattis Nic!!

2009-05-08 @ 22:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0