fredag!

hej!

Nu var det ett tags sen jag skrev.. så här har veckan sett ut.!

Tisdag: red ridlektion efter skolan, middag, idol, och sedan sova hos ida!

Onsdag: Sov morgon! skola, rida, sen kom Lasse och hämta mig, vi åkte vidare till Josse och erik och kika på huset, sedan vidare till han! Vi började se Lejonkungen 3, sedan idol, och sen oskylldigt dömd. Sov där!

Torsdag: Skola, gå till Ida, tjejkväll på stan mycket trevligt! Hittade mig; en vinter jacka från VILA, en halsduk, vantar, stickad kofta från gina, en till stickad kofta från gina, och en randig bas tröja.! Sov sedan hos ida.

Fredag: Sovmorgon, skola, rida, middag, hemma kväll med föräldrarna!

Imorn blir det att gå upp nio, för att gå ner och måla hos grannarna! pengar pengar:P På kvällen ska jag då vara med Lasse + kanske nån mera!

Nu ska jag gå och se vem som åker ut från idol.! nervöst:D

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0