Varmt!

Hejsan! Just nu så är jag barn vakt åt Nora medans Sandra och Pappa kör det sista till huset..! Men hon sommnade just för hon var jätte trött...!

Går kvällen var jätte bra! Vi lagade middag, och gjorde jätte god efter rätt, badade. Och lite annat:D Mkt mysigt, Sov hos frida inatt för jag tycker det är så jobbigt att köra moppe sent..!

jag vaknade kring elva och väckte frida strax efter! Då gick vi ner och gjorde nå frukost och tog det ner till vattnet, där vi åt. och solade:D Riktigt riktigt varmt var det:) Sen for jag hem, och var barn vakt!

Lite bilder kommer det senare ikväll, från går kvällen, och från idag:)

Nu ska jag gå och äta lite middag:)
PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0