26 dagar

Hej! Nu är jag inne efter en liten ridtur:) Det gick bra även idag. Nic blev rädd för en traktor men det gick bra:D

Idag på No så kollade tony (lärare) om vilket väder 9C har i cypern, och det verkade vara runt 17- 21 grader så det var ju inte direkt jätte jätte varmt. Så jag hoppas vi kommer ha lite varmare men det är ju faktiskt 26 dagar bort:) 

Nu ska jag träna lite på cross trainern, känner att jag måste träna nån gång..! Sen ikväll blir det andra avenyn, får inte missa:P

Ha en bra kväll!!!
     
Sara, Tony, Alle i Kevins glasögon:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, så snygga dom är!:)

2009-05-05 @ 20:00:59
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Hehe, snygga glajjor ;)



Sv; Ja och det var det också! :) Tack så mycket för det där med bikinin :)

2009-05-05 @ 21:54:00
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: jessica

snygga gajjor, haha cool tony :D

2009-05-10 @ 14:44:43
URL: http://jessicaadegerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0