SOL,SOL,SOL

Hejsan:) Dagen har gått fort idag, pga av det underbara vädret! Och det är också våran bästa skola dag idag!Slutar nämligen klockan 13.10..  Vi har först NO en timme och sen så har vi två korta solpass, lunch och sen elevens val.

Frida följde mig hem idag, vi gick ut i stallet nästan direkt för jag skulle rida Nic.! Så jag longera han ett tag för att få av han lite överskotts energi. Sen red jag. Det gick mycket bra:D
När vi kom tillbaka så kom Frida med den smarta ideen att vi skulle grilla lite!!! Så vi grilla lite pinn bröd och hamburgare, mkt gott:)

Sitter nu här, Frida for för ett litet tag sen. Ska försöka plugga lite:) Skulle vara bra om jag gjorde lite SO, och No. Men vi får se hur det går med det.

Ha det bra!

                                                             PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0