Plugg

Hej! Nu har jag suttit och pluggat ett litet tag, blev inte så mkt. För sadel köparen stannade ett bra tag, och jag kunde som inte slita mig därifrån. Och sen så har jag suttit och försökt plugga mellan varverna.!

Pratade även med frida, och hon berättade att hon hade fått sommar jobb på hammenviken, så det var ju bra. Men hon hade fått andra period..! Så det var lite tråkigt när vi alla andra har fått första:) Men men:) Det var ju bättre än att nån av oss skulle få tredje. För när vi har bokat biljetter till gotland, som ej är avboknigs bara..:D

imorn på skolan ska vi på skol bio, så det blir kul att göra något annat:) Så jag och frida ska på OK innan skolan. För att köpa nå gott:P

Nu ska jag gå i duschen, och göra mig klar.. 
Ha det bra PÖSS!!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0