Hey Ya!

Hej! Dagen har faktiskt varit gode bra idag, inte hänt något speciellt direkt. Men det har som flytit på bra:D Gjorde även bort engelska redovisningen, det gick inte direkt jätte bra, men men det är skönt att ha gjort bort den:) Skulle även ha gjort bort svenska redovisningen som är en film krönika. Men då glömde frida filmen, men det är sånt som händer så vi ska nog redovisa torsdag istället! Efter skolan så red jag ridlektion för Lisa Nes, det gick bra är NÖJD! Sen har jag inte gjort så speciellt mycket min faster kom förbi sen har jag mest suttit och rensa bilder och sen satte jag ihop en liten bild som inte blev så speciellt snygg..! Men skit i det:P

                                                 Pöss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0