Hemma!

Hej! Nu är jag nyss hemkommen!, Skolan har gått bra, faktiskt riktigt fort! Gjorde bort svenska redovisningen (film krönika), med Frida. Det gick väll bra:) Men jag blev faktiskt lite pirrig..:P Sen har det inte hänt något speciellt mkt.

På väg hem så skrev min mamma att det skulle komma folk från skellefteå, för att titta på min western sadel. Som vi la ut på blocket igår kväll, såå det var kul.! Hoppas dom vill ha den:D

Just u ligger Nora och sover, så det är inte så värst jobbigt att vara barn vakt nu:) Men hon borde vakna snart!
Ikväll blire plugg och plugg...! Hoppas jag har nån ork till det:)

Nu ska jag gå och titta till Nora, ha det bra  PÖSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0